Вартість навчання водінню у Дніпрі      ;Повернутися на головну сторінку сайта.

     Повернутися до змісту.

      +380506964866,      +380684036650
                     Перейти на русский язык

Вчитися задарма - дарма вчитися.

Написати цю статтю змусив мене дзвінок однієї жінки. Вислухавши умови та вартість навчання водінню автомобіля, вона сказала: - "Не дешево!" У мене не було настрою та бажання їй щось пояснювати, тому наша розмова на цьому закінчилася. Спочатку я не надав значення цій розмові, але ця фраза, виявляється, засіла в мою підсвідомість, свербить і дістає мене. Тому я вирішив для людей, які також мислять написати цю статтю, щоб прочитавши її, вони зрозуміли, що не можна так легковажно підходити до вибору школи водіння автомобіля. Так, життя привчило нас шукати дешевше, але в той же час ми переконуємось у правоті прислів'їв: - «Безкоштовний тільки сир у мишоловці», «Скупий платить двічі». І головне при виборі школи ми маємо виходити не з ціни навчання, а з його ефективності.

Я ніколи не намагався виділитися ДЕШЕВІЗНОЮ серед людей, які надають послуги з навчання водінню мешканцям міста Дніпро. Протягом своєї роботи, я дотримувався ідеї, що якісна послуга не може бути дешевою (також не прагнув встановлювати надхмарні ціни), і намагався витримати баланс ціна – якість. Адже щоб вчитель був зацікавлений викластися повністю, його треба матеріально зацікавити. Для якісного викладання водіння, людина повинна працювати не більше 4-6 годин на день. У той же час вчитель повинен мати можливість заробити не менше, ніж ті, хто працює по 8-12 годин на день. Тоді цей викладач зможе повністю зосередитись на процесі навчання водінню автомобіля, і в нього залишиться час для підвищення свого професійного рівня.

Ми ж намагаємося, щоб учні були задоволені нашою послугою, ми напрацьовуємо імідж школи, яка справді може навчити практично будь-яку людину безпечному (при бажанні захисному) водінню. І не дарма в лівому верхньому кутку сайту Ви бачите слоган: «Ми не вчимо керувати автомобілем (як пропонує більшість шкіл водіння). Ми НАВчимо керувати автомобілем!» І це реальність. А про те, що ми справді це вміємо і впевнені у своїй перевазі перед іншими школами говорять наші умови навчання:

А тепер давайте подивимося на процес навчання з іншого боку. Мені дуже часто доводиться навчати водінню автомобіля людей, у яких посвідчення вже припадати пилом по 5-15 років. Спробуймо розібратися, чому вони досі не їздять самостійно, адже тоді людина була молодша, і їй легше було освоїти керування автомобілем. Та просто учень міркував приблизно так. «Мене вчить людина з великим стажем, але результату немає, напевно, я поганий учень, чи це не моє покликання". Спробувавши вдома на своєму автомобілі зі родичами, він знову «переконується у своїй тупості». Років через 5-10 все це забувається і знову виникає бажання спробувати керувати автомобілем. І ось якщо знайти хорошого вчителя, прогрес забезпечений. "Легко сказати знайти", - заперечите Ви мені. Потрібно шукати, адже від того яким водієм Ви станете, залежить подальше Ваше життя та життя оточуючих. Страховка не зможе врятувати Ваше життя, тільки Ви своїми знаннями та вміннями зможете врятувати себе. Автомобіль - це джерело підвищеної небезпеки, тому до процесу свого навчання водінню автомобіля треба поставитися серйозно і враховувати не дешевизну, а результат. В результаті, в такій ситуації - доучуючись, людина витратить набагато більше грошей та часу.

Бувають випадки, коли учень бачить, що прогресу у керуванні автомобілем немає, але він продовжує наполегливо відвідувати заняття у цього вчителя. Напевно, сподіваючись, що «кількісні зміни завжди переходять у якісні» - це перший закон філософії. Так, закони філософії завжди працюють, і в даній ситуації якісні зміни обов'язково будуть, але вони можуть бути протилежними очікуваним. Наприклад, учень зробить висновок, що керувати автомобілем йому не дано! Але ж це може вина не учня (хоч вина його в даному випадку є, розберемо її пізніше), а вчителя, який не зміг знайти підхід до цієї людини. Адже ще треба вміти дохідливо донести матеріал, що вивчається. Подивіться на учнів курсів водіїв, на перших заняттях вони сповнені оптимізму та бажання вчитися. Але поступово однакові заняття, відсутність прогресу гасять оптимізм та бажання продовжувати навчання. Але гроші витрачені і доводиться домучуватися. Провину вчителів ми розібрали, а де помилка учня? Він нічого не зробив для організації якості навчання. Перед записом у цю школу треба провести маркетингове дослідження на предмет порядності та професіоналізму її педагогічного складу. Якщо в процесі навчання водінню автомобіля Ви помітили, що на заняття йдете як на каторгу, треба спробувати й інші варіанти, взяти уроки в інших викладачів і порівняти. Адже все пізнається в порівнянні. Тільки Ви можете вибрати відповідного Вам вчителя, спробувавши різні варіанти вчителів. У цій ситуації людина повинна виходити не з вартості навчання водінню автомобіля, а з його результату.

Мені дуже шкода цю жінку (про яку я писав спочатку). Вона і багато подібних до неї вважають, що треба більше годин наїздити на автомобілі, тому шукають дешевше. У чому їхня помилка?

В одній із книг МІРЗАКАРИМА НОРБЕКОВА (дуже рекомендую прочитати їх) сказано, що виконуючи вправи можна досягти наступного:

  1. позитивних результатів (прогрес)
  2. нічого не досягти (топтатися на місці)
  3. зневіритися у своїх здібностях (регрес)
І якщо людина зневіриться у своїх можливостях та здібностях (на підсвідомому рівні, зовні це можна не побачити), то згодом зробити з нього хорошого водія дуже важко, але можливо!

Результат навчання водінню автомобіля в більшості залежить від «вчителя», «майстра», «наставника». В учня має бути лише велике бажання освоїти водіння, і він повинен щось робити для досягнення мети. А вчитель повинен підготувати учня морально та психологічно, і вже потім дає навички та вміння. А якщо він цього не вміє, то позитивного результату нічого очікувати, хоч би як намагалися вони удвох.

Наприклад, у Вас є проблеми зі здоров'ям. Ви спробували дешевий препарат, але він погано допомагає. То Ви природно перейдете на дорожчий, але ефективніший. Або навпаки - приймаєте дорогий, але результату ніякого, а "лікар" (лікар - той, хто бреше) обіцяє, що він допоможе тільки продовжуйте пити. У такій ситуації треба змінити препарат, а краще лікаря. І ціна не має значення, здоров'я дорожче, адже важливий кінцевий результат.

В даному випадку людину цікавить не стільки ціна, скільки результат (якість лікування). Так ось ми дійшли висновку, буває в результаті дорожче платити 400 грн. за 1годину заняття з водіння автомобіля (після яких треба знов навчатись або йти до психолога з душевною травмою), ніж 800 грн.

Тепер Вам зрозуміло, чому мені шкода таких людей.

Моя порада при виборі вчителя з навчання водінню автомобіля:

  1. Ніколи не платіть авансом (тим більше за весь курс навчання водінню одразу).
  2. Поспілкуйтеся з вчителем, Ви зрозумієте, з ким маєте справу.
  3. Пройдіть пробний урок керування автомобілем (якщо протягом перших 15-20 хв. заняття Ви нічого практично не робили, то це "дояр - оператор машинного доїння", і не соромтеся одразу попрощатися з ним).
  4. Знайдіть альтернативні варіанти навчання водінню автомобіля, порівняйте та виберіть найкраще.
  5. Пам'ятайте, страховка не зможе врятувати Ваше життя, тільки Ви своїми знаннями та вміннями зможете врятувати себе.

І останнє: - «Спробуйте різні варіанти навчання (і в мене обов'язково), порівнюйте, вибирайте те, що Вас влаштовує».

Сакаєв Олександр


     Повернутися на головну сторінку сайта.

     Повернутися до змісту.

      +380506964866,      +380684036650


ще 2 сайта Сакаєва Олександра: sakaev.dp.ua         автоинструктор дп юа